مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالاهای پزشکی غیر استاندارد از بازار شهر یاسوج جمع آوری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛رضا زیرایی  افزود: این کالاها شامل انواع سرنگ ،ست سرم،ست تزریق خون،باند کاغذی طبی و انواع چسب زخم ها بوده است.

وی بیان کرد: کالا های کشف شده بدلیل نداشتن استانداردهای اجباری لازم و تاریخ مصرف گذشته از برخی داروخانه ها و فروشگاه های فروش کالاهای پزشکی در شهر یاسوج جمع آوری و امحا شد.

زیرایی اظهار کرد: متخلفان با تشکیل پرونده قضایی جریمه نقدی خواهند شد.
وی با بیان اینکه این گشت ها بطور مستمر از داروخانه ها و مغازه های فروش کالاهای پزشکی ادامه خواهد یافت از مردم خواست در هنگام خرید این نوع کالاها به تاریخ تولید و مصرف و داشتن برچسب استاندارد توجه کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: جمع آوری کالای غیر استاندارد از سطح بازار این استان با جدیت در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: با همکاری مطلوب اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد 27 نمونه کالای غیراستاندارد در سطح استان شناسایی و توزیع آنها متوقف شد.

زیرایی افزود:توزیع و فروش کالای مشمول استاندارد اجباری با کیفیت پایین تر از استاندارد و یا بدون داشتن نشان استاندارد ممنوع است و توزیع کنندگان و فروشندگان این نوع کالاها باید در خصوص محصولات داخلی داشتن نشان استاندارد را مورد توجه قرار دهند.

وی ازخریداران خواست هنگام خرید کالا به تاریخ تولید و انقضای مواد غذایی و همچنین نشان استاندارد این محصولات توجه ودر صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 33344197 به این اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی اطلاع دهند.

انتهای پیام /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.