یاسوج ؛

غربت شهدای گمنام دهدشت زیرسایه بی‌توجهی مسئولان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: متولیان امر در ساماندهی یادمان شهدای گمنام کوتاهی می‌کنند و با گذشت چندین سال یادمان شهدای گمنام دهدشت هم‌چنان در بلاتکلیفی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ بهنام صمدی‌فرد در نشست کمیته ایثارگران دهه فجر شهرستان کهگیلویه با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان در دهه فجر انقلاب اظهار داشت: پرچم‌های گلزار شهدای شهرستان تعویض و قبور مطهر شهدا غبارروبی خواهد شد.

وی، با بیان این‍که 136 گلزار شهدا در سطح شهرستان کهگیلویه وجود دارد افزود: 417 شهید والامقام در این گلزارها آرمیده‌اند.

صمدی‌فرد تعداد گلزارهای شهدای گمنام را سه مورد برشمرد و گفت: دهدشت، سوق و قلعه‌رئیسی مفتخر به میزبانی شهدای گمنام بوده و با استقبال باشکوه از این شهدا طی سال‌های گذشته میزبانی خود را به نمایش گذاشتند.

این مسئول افزود: با این وجود متولیان امر در ساماندهی یادمان این شهدا کوتاهی می‌کنند و با گذشت چندین سال یادمان شهدای گمنام دهدشت هم‌چنان در بلاتکلیفی است.

وی با بیان اینکه پیگیری اصحاب رسانه و انعکاس مکرر بی‌توجهی مسئولان به این یادمان باعث نصب المان شده است تصریح کرد: اما عملیات اجرایی این پروژه در نصب اسکلت باقی مانده و پیشرفتی ندارد.

رئیس کمیته ایثارگران دهه فجر تصریح کرد: متولی پروژه یادمان شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوده و بنیاد شهید مسئولیتی در این زمینه ندارد.

صمدی‌فر با اشاره به اظهار نظرها درباره نامناسب بودن طرح المان شهدای گمنام دهدشت در فضای مجازی و برخی از سایت‌های محلی تصریح کرد: طراحی یادمان توسط اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان انجام شده و در سطح کشور بی‌نظیر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه افزود: این طرح هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده و با تکمیل سازه نگرانی مردم در این باره رفع خواهد شد

انتهای پیام/گ
برچسب ها: غربت ، شهدا ، گمنام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.