آبادان؛

غرب همچنان در کمین انقلاب اسلامی

انقلاب اسلامی در حوزه همچنان به تبیین و روشنگری به ویژه در ارتباط با حوادث منطقه نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عضو مرکز گفتمان انقلاب اسلامی کشور گفت: انقلاب اسلامی در حوزه همچنان به تبیین و روشنگری نیاز دارد.

آیت الله سید محمد قائم مقامی درنشست خبری کاروان گفتمان انقلاب اسلامی در سالن جلسات سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز گفت: این گفتمان مجموعه ای از نیروهای ارزشمند و دغدغه مند است که می خواهد با استفاده از ظرفیت های موجود جامعه گفتمان رهبری را با هدف مقابله با نفوذ و تحریف مکتب امام (ره) در بین اقشارجامعه نهادینه کند.

وی افزود: در راستای تبیین موضوع فعالیت مرکز گفتمان انقلاب اسلامی فعالیت هایی که به منظور تبیین هرچه بیشتر گفتمان انقلاب اسلامی داریم، کار ما بیشتر در حوزه مسائل نظری و عملی و به ویژه نظریه پردازی است.

عضو مرکز گفتمان انقلاب اسلامی کشور افزود: اعتقاد داریم که انقلاب اسلامی واقعه عظیمی بود که بر مبنای ضرورت و نیاز رخ داد و تنها جنبه ملی و منطقه ای نداشت بلکه به گونه ای است که با قاطعیت می شود گفت واقعه ای عظیم تر از این رخ نداده است.

قائم مقامی گفت: انقلاب اسلامی واقعه ای است که با اشراف به دنیای کنونی رخ داد و معتقدیم که انقلاب اسلامی بازگشت به خداوند و دین است و پس از تجربه های مختلف یعنی دین های مخدوش و تحریف شده و معرفی بد از دین و بی اعتنایی به آن انقلاب اسلامی رخ داد.

وی افزود: همه انقلاب هایی که تاکنون شاهد وقوع آنها بودیم دچار استحاله شدند اما انقلاب اسلامی چون ریشه در حقیقتی بیکران و ناب دارد بعد از وقوع با گذشت زمان نه تنها دچار استحاله نشد بلکه تازه تر و شکوفا تر شده است.

استاد حوزه علیمه و دانشگاه گفت: دو جریان در حوزه انقلاب وجود دارد، جریانی که آن را فهمیده و مدافع آن است و جریانی که انقلاب را درک نکرده و معتقد به استحاله انقلاب و کنار آمدن با شرایط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه مردم سالاری بدون خداسالاری امکان وقوع ندارد، گفت: انقلاب اسلامی دموکراسی واقعی را در جهان مطرح کرد، به همین دلیل انتخابات جدی و به فرمایش رهبری نشان دهنده حضور واقعی مردم در صحنه است.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.