برنامه تمرین آبی پوشان؛

جذب بازیکنان خارجی در دستور کار استقلالی‌ها

آبی پوشان پایتخت در نظر دارند با انجام تمرینات منظم و بازی‌های دوستانه از هر لحاظ به آمادگی لازم برسند.

جذب بازیکنان خارجی در دستور کار استقلالی‌هابه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین تیم فوتبال استقلال قرار بود امروز صبح ساعت 10:30 زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شود اما از آنجا که پرویز مظلومی جلسه ای را به مدت 30 دقیقه با بازیکنان برگزار کرد، از همین رو تمرین صبح آبی پوشان با کمی تاخیر آغاز و استقلالی‌ها ساعت 11 تمرین خود را شروع کردند.

همچنین آبی پوشان پایتخت عصر امروز ساعت 17 در سالن ورزشی مجموعه انقلاب تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.
 
بازگشت صالح به تمرینات استقلال
 
مجید صالح مربی تیم فوتبال استقلال که مدت 3 هفته در آمریکا به سر می برد، در نهایت امروز پس از پایان مرخصی در محل تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرد.
 
دو بازیکن خارجی در تیررس آبی پوشان
 
همانطور که می دانیم باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات تا به این لحظه تنها مهدی مومنی را جذب کرده‌اند و این طور که به نظر می رسد، جذب 2 بازیکن خارجی دیگر نیز مدنظر استقلالی‌ها قرار گرفته است.
 
استقلالی‌ها با توجه به جدایی کرار و ریوالدو می‌توانند 2 بازیکن خارجی دیگر جایگزین کنند و به نوعی دو جای خالی در فهرست خود برای بازیکنان آزاد دارند.
 
2 بازیکن برزیلی، شنیده می شود طی امشب و فردا برای انجام تست‌های لازم راهی تهران می شوند تا در صورت تایید، آبی پوش شوند.
 
بازی دوستانه برای آبی پوشان
 
با توجه به صلاحدید کادر فنی استقلال، آبی پوشان روز پنج شنبه هفته جاری دومین بازی دوستانه خود را ساعت 14 در برابر تیم ملی دانشجویان برگزار می کنند تا از این رو با آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات آتی حاضر شوند.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار