به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بهزاد کشانی رئیس اداره كيفيت وارزيابي عملكرد مخابرات استان اصفهان اظهار کرد: ارزیابی سازمان تنظیم مقررات باهدف بهبود خدمات قابل ارایه به مشتریان، ارتقاء جایگاه شرکت در زمینه ارایه خدمات با کیفیت و همچنین کسب رضایت مشتریان و ذینفعان صورت میگیرد.
وی ادامه داد: این ارزیابی بر اساس مدل تعالی ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات در دو حوزه سرویس خدمات تلفن ثابت و دیتا (همراه با خدمات ADSL) انجام خواهد شد.
رئیس اداره كيفيت وارزيابي عملكرد مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه این شرکت سالانه در این ارزیابی شرکت میکند، یادآور شد: مخابرات اصفهان در سال 93 رتبه نخست اپراتورهای استانی را در سطح کشور کسب کرد.
وی افزود: نتایج وگزارش بازخورد این ارزیابی که شامل نمایی از سازمان بر اساس معیار مدل، گزارش تفصیلی از معیار های اصلی و زیر معیارها مطابق منطق رادار و امتیاز اکتسابی سازمان است توسط ارزیاب ارشد به دبیرخانه اعلام می شود.
انتهای پیام/ف