مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: برای گسترش فرهنگ اقامه نماز علاوه‌بر زیباسازی نمازخانه‌ها از ظرفیت ۸۰۰ روحانی برای اقامه نماز جماعت استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان؛ کریمی‌فر اظهار کرد: سال گذشته 25 هزار نفر از دانش‌آموزان استان لرستان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند که باتوجه به اثرات این اردوها بر دانش‌آموزان پیگیر افزایش ظرفیت این اعزام هستیم.

وی با بیان اینکه اداره‌ کل آموزش و پرورش استان لرستان به‌عنوان استان برتر در اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور معرفی و توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین مورد تقدیر قرار گرفته است، افزود: معتقدیم اردوهای راهیان نور نقش بسزایی را در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانش‌آموزان ایفا می‌کنند و با این حال امیدواریم که امسال نیز با تعامل و همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) تعداد بیشتری از این دانش‌آموزان را به اردوهای راهیان نور اعزام کنیم.

کریمی‌فر با اشاره به این‌که 907 نفر دانش‌آموز و 187 فرهنگی در این استان در پاسداری از انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند، گفت: امروز وظیفه داریم که برای شناخت دانش‌آموزان از شهدا اردوهای راهیان نور را با کیفیت‌تر از گذشته برگزار کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه باید ضمن داشتن تعصب نسبت به اعتقادات و ارزش‌ها باید با برنامه و به صورت هدفمند نسبت به تربیت نسل جدید انقلاب عمل کنیم، افزود: برای گسترش فرهنگ اقامه نماز علاوه‌بر زیباسازی نمازخانه‌ها از ظرفیت 800 روحانی برای اقامه نماز جماعت استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.