برنامه «صبح انقلاب» جایگزین برنامه «سلام ایران» شده است و قرار است در کنار برنامه صبحگاهی درباره مسائل و اتفاقات دهه فجر صحبت کند.

غلامرضا بحیرایی مدیر گروه جامعه رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه‌های دهه فجر رادیو ایران گفت: در ایام دهه فجر برنامه «صبح انقلاب» جایگزین برنامه «سلام ایران» که یک ویژه برنامه صبحگاهی است، خواهد شد. این برنامه رسالت خود را به عنوان برنامه صبحگاهی خواهد داشت؛ اما در کنار آن درباره مسائل و اتفاقات دهه فجر صحبت خواهیم کرد.

وی افزود: جایگزین خانه و خانواده برنامه «خانواده‌ای به نام ایران» است که به نقش شهرستان‌ها در مسائل و مبارزات انقلابی آن‌ها می‌پردازد و هر روز به یک استان اختصاص خواهد داشت. همچنین سوالات مسابقه «پرسا» در ایام دهه فجر بیشتر متناسب با همین روزها خواهد بود.

بحیرایی در خصوص دیگر برنامه‌های گروه جامعه عنوان کرد: برنامه «راه شب» بامداد پنجشنبه و شنبه به عهده گروه جامعه است. برنامه‌ای که در آن به مسائل مختلف ادبیات و کتابخوانی می‌پردازیم و رویکرد صمیمی و شاد دارد. برنامه «خانه و خانواده» هم به مباحث سبک‌ زندگی، مسائل سالمندان، اعتیاد و تشویق جوانان می‌پردازد.

وی افزود: برنامه «سلام کوچولو» و «شب بخیر کوچولو» که تهیه‌کنندگی آن را عذرا وکیلی برعهده دارد، با زبان کودکانه دنیای طبیعی کودکان را روایت می‌کند. برنامه‌ «ایرانشهر» که مربوط به موضوعات روز جامعه است و به تحلیل سوژه‌های اجتماعی می‌پردازد. این برنامه شامل بخش‌های گوناگون است.

بحیرایی خاطرنشان کرد: برنامه «نقره‌باران» برنامه خاصی است که تمام عوامل آن از بین سالمندان انتخاب شده اند. برنامه خاص سالمندان نیست؛ بلکه گوینده و گزارشگر آن سالمند هستند.

همچنین برنامه «باشگاه ستاره‌ها» برنامه شنیدنی است و شنوندگان می‌توانند با عضویت در این باشگاه امتیازاتی داشته باشند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار