رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار و ۸۳۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از همدان؛ سرهنگ قزوینه ای در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال  تاکنون دو هزار و ۶۵۱ کیلو تریاک، ۱۰۹ کیلو و ۵۵۰ گرم هروئین، ۵۳ کیلو و ۷۹۴ گرم شیشه، ۱۰۱ کیلو حشیش و ۹۱۲ کیلو سایر انواع مواد مخدر دیگر در استان همدان کشف‌شده است.

وی افزود: در ۱۰ ماهه نخست سال تاکنون سه هزار و ۸۳۱ کیلو انواع مواد مخدر کشف‌شده است و در این زمینه نیز سه هزار و ۱۰۳ قاچاقچی و خرده‌فروش دستگیرشده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان ادامه داد: هزار و ۴۴۶ معتاد نیز از ابتدای امسال تاکنون در استان همدان دستگیرشده‌اند. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان افزود: ۱۹ قبضه اسلحه از قاچاقچیان کشف‌شده و همچنین ۵۶۴ طرح پاک‌سازی مناطق آلوده از ابتدای سال تاکنون در مناطق مختلف استان همدان انجام‌شده است.

سرهنگ قزوینه ادامه  داد:هفت هزار و ۵۴۹ مورد دستگیری در ۱۰ ماهه نخست امسال انجام  شده وهفت باند قاچاق تریاک نیزاز ابتدای سال تاکنون در استان همدان منهدم شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۷۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان کشف و توقیف‌شده است خاطر نشان کرد: در این مدت هفت هزار و ۸۰ عملیات در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان انجام‌شده  و۱۷۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان کشف و توقیف‌شده است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کیلوگرم ، مواد ، مخدر ، همدان ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.