وی با اشاره به نحوه رسیدگی به شکایات واحدهای آسانسور گفت : شکایت های واصله از شرکت های خدمات آسانسور پس از طرح درسازمان صنعت، معدن و تجارت ، سازمان نظام مهندسی ساختمان ، استاندارد و دادگستری، با توجه به موضوع شکایت مورد رسیدگی قرارمی گیرد.
کبیری اظهار داشت : بررسی صلاحیت فنی پرسنل مشغول بکار در شرکت ها، انجام بازرسی های دوره ای از دفاتر و نمونه فعالیت های این شرکتها ، استعلام نظام مهندسی در خصوص نحوه عملکرد فنی آنها و تعلیق و ابطال پروانه در صورت تکرار تخلف، از جمله اقداماتی است که در نظارت بر عملکرد شرکت های خدماتی آسانسور انجام گرفته است.
معاون امور بازرگای و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد : بیشترین تخلفات و شکایات مربوطه به واحد های خدماتی آسانسور در این سازمان به ترتیب ؛ عدم اجرای تعهدات ، گرانفروشی و تقلب است.
وی فعالیت غیر قانونی شرکت های خدماتی آسانسور درسطح شهر را یکی از معضلات این حوزه دانست و گفت : تشدید برخورد قانونی در جمع آوری و جلو گیری ازفعالیت شرکت های غیرمجاز ازجمله برنامه های این سازمان در جهت ساماندهی و نظارت بر فعالیت شرکت های آسانسور انجام می شود.
انتهای پیام/ت