وزیر ورزش برای واگذاری این ورزشگاه‌ها تلاش زیادی کرد

طاهری:وزارت ورزش،شورای شهر و شهرداری اهداف مشترکی دارند

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: وزارت ورزش و جوانان، شورای شهر و شهرداری اهداف مشترکی در ورزش دارند .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی اکبر طاهری افزود: موضوع در اختیار گرفتن ورزشگاهی علاوه بر درفشی‌فر از ابتدای حضورم در باشگاه پرسپولیس مطرح شد و به این منظور چند باری از این دو ورزشگاه دیدن کردم و در جریان ملاقاتی که با وزیر داشتیم،وی با استقبال از این امر، قول حمایت دادند تا این حرکت برای دو باشگاه انجام شود. 

وی ادامه داد:گودرزی روزی که در جلسه شورای شهر شرکت کرد این پیگیری‌ها را ادامه داده، در این ارتباط توضیحات جامعی داد و درخواست داشت که این دو ورزشگاه در اختیار دو باشگاه پایتخت قرار بگیرد که در این میان باید از حسن نظر و تصمیم شورای شهر و قالیباف شهردار تهران، تشکر ویژه‌ای داشته باشم. اتفاقاتی که روی داد بسیار با ارزش است. این دو باشگاه طرفداران و پتانسیل‌  زیادی برای ارائه خدمات متقابل دارند .

طاهری خاطرنشان کرد: با این ورزشگاهی که در اختیار پرسپولیس قرار داده شده است، بر پتانسیل‌ها افزوده خواهد شد و تلاش خواهیم کرد با استفاده از پتانسیل‌ها در مسیر پیشرفت بیشتر پرسپولیس و ارائه خدمات بیشتر و تقویت زیر ساخت‌های فوتبال حرکت کنیم .

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در جلساتی که با  گودرزی داشته‌ایم، وی همواره بر این امور تاکید می‌کند و با رایزنی‌های فراوان خود بر سر انتقال دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) به پرسپولیس و استقلال این را ثابت کرد  که به شدت پیگیر امور این دو باشگاه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار