یاسوج؛

یاسوج میزبان نشست تقویت همکاری های حوزه زنان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوج میزبان نشست منطقه ‏ای و کارگاه ‏های آموزشی تقویت همکاری‏ های تخصصی - شبکه‏ ای سازمان‏ های مردم نهاد خانواده جنوب کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فریبا رحمان پور  افزود: این نشست به مدت سه روز ادامه دارد و مراسم افتتاحیه آن با حضور اطهره نژادی معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مراسم اختتامیه نیز با حضور شهین دخت مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، استانداران استان‏ های جنوب کشور شامل کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر و خوزستان برگزار می‏ شود.

وی بیان کرد: در این نشست که زمان دقیق برگزاری آن به زودی اعلام می شود بهمن مشکینی مشاور عالی وزیر کشور و معاون امور سازمان های مردم نهاد معاونت امور اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور نیز شرکت می کند.

رحمان پور اظهار کرد: 170 نفر از نمایندگان سازمان ‏های مردم نهاد و 30 نفر از نمایندگان دستگاه‏ های اجرایی مرتبط با حوزه زنان و خانواده از استان های فارس، خوزستان و بوشهر در این نشست حضور می یابند.

وی هدف از برگزاری این نشست را تقویت ارتباط و تعامل موثر بین سازمان‏ های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده با یکدیگر و با دولت و ایجاد محیط حمایتی و توانمندسازی برای پرداختن به مسائل و رفع مشکلات زنان و خانواده اعلام کرد.

حدود نیمی از جمعیت 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد را بانوان تشکیل می دهند.


انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.