رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته گفت: بدهکاری باشگاه‌ها باعث به تعویق افتادن آغاز دور برگشت شده است.

ترابی: بدهکاری مانع آغاز دور برگشت شد
ترابی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: برابر با آیین‌نامه‌ای که با نظر هیئت‌ها و معاونت‌های ورزشی استان‌ها جمع‌آوری و به تصویب فدراسیون رسیده است کلیه تیم‌های حاضر در لیگ والیبال نشسته موظف هستند تا قبل از شروع لیگ ورودی و نیز 3 درصد قرارداد بازیکنان را به سازمان لیگ پرداخت نمایند تا اعتبارات مسابقات تأمین شود.

وی افزود: با وجود این که پرداخت‌ها صورت نگرفته بود مسابقات دور رفت لیگ را با حضور 8 تیم آغاز کردیم و از آبان ماه سال جاری یک مهلت 3 هفته‌ای با تیم‌ها داده شد ولی باز همکاری لازم از سوی باشگاه‌ها صورت نگرفته است و در حال حاضر به دلیل نبود اعتبارات کافی قادر به ادامه رقابت‌ها نمی‌باشیم و بر این اساس شروع نیم فصل را به تعویق انداختیم.

ترابی ادامه داد: اگر 6 تیم، درصد قراردادی بازیکنان و ورودی خود را پرداخت نمایند، دور برگشت را آغاز می‌کنیم و 2 تیم دیگر از ادامه حضور در لیگ باز می‌مانند.

وی گفت: با توجه به این که مسابقات جام بین قاره ای چین را پیش رو داریم و اردوی آمادگی تیم ملی از اهمیت بالایی برخوردار است برنامه شروع نیم فصل را طوری تنظیم می‌کنیم بر عملکرد تیم ملی تأثیر نداشته باشد و باعث آسیب نشود.

رئیس سازمان لیگ در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمتر از نیمی از تیم‌ها پرداخت خود را انجام داده‌اند اما اگر موفق به تأمین اعتبارات تا زمان لازم نشویم، جلسه‌ای با فدراسیون برگزار می‌کنیم و در صورت امکان از منبع دیگری برای تأمین بودجه استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار