مشاور حقوق بین‌الملل باشگاه استقلال گفت: طلب کاروالیو تا قبل از 25 ژانویه پرداخت می شود تا استقلال با خطر کسر امتیاز مواجه نشود.

مانوسی‌فر: طلب کاروالیو پرداخت می‌شود
علی‌اصغر مانوسی‌فر، در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در باره پرداخت طلب کاروالیو بازیکن خارجی فصل‌های گذشته استقلال و خطر کسر امتیاز اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به رایزنی‌هایی که با فیفا داشته‌ایم در نهایت قرار شد هفته آینده یعنی تا قبل از 25 ژانویه 500/47 هزار دلار بابت طلب کاروالیو پرداخت کنیم تا خط کسر امتیاز استقلال را تهدید نکند.

وی ادامه داد: ارتباط مستقیمی را با مدیر حقوقی فیفا برقرار و توانستیم مشکلات را به نوعی با وی مطرح کنیم و قرار است به صورت مقطعی و با در نظر گرفتن الویت طلب بازیکنان خارجی فصل‌های گذشته را پرداخت کنیم.

به طور حتم بعد از پرداخت طلب کاروالیو به دنبال پرداخت طلب‌های توزی، لاوره، ردی، ساموئل و هنکه که در سال قبل در این تیم بود، هستیم.

مشاور حقوق بین‌الملل باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با همکاری اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه استقلال بتوانیم طلب سایر بازیکنان خارجی استقلال از جمله توزی و لاوره که پرونده آنها بر کمیته انضباطی ارسال گردیده حل و فصل نماییم تا خدایی نکرده استقلال با مشکلات عدیده‌تری مواجه نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار