مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قزوین گفت: 59 ماموریت امدادی توسط نیروهای این مرکز در استان قزوین انجام شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ پیمان نامدار اظهار کرد: روز دوشنبه هفته جاری 59 ماموریت امدادی از سوی نیروهای این مرکز انجام شده است.

وی افزود: در ماموریت‌های انجام شده به 8 نفر از بیماران قلبی، یک بیمار تنفسی، یک نفر سکته مغزی، یک نفر در بخش مسمومیت و 29 نفر در سایر موارد پزشکی خدماتی از سوی امدادگران ارائه شده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در ماموریت‌های غیرتصادفی که در قالب 50 مأموریت‌ امدادی بوده، 23 نفر از مصدومان به مراکز امدادی انتقال یافتند و 23 نفر نیز در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفتند.

نامدار به خدمات مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در تصادفات 28 دی‌ماه جاری اشاره کرد و افزود: 9 ماموریت در حوزه تصادفات شهری و جاده‌ای از سوی نیروهای این مرکز انجام گرفته و به 10 نفر خدمات پزشکی ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تصادفات شهری و جاده‌ای نیز هفت نفر به مراکز درمانی منتقل و سه نفر در محل درمان شدند.

گفتنی است، در تصادفات 28 دی‌ماه جاری یک نفر از شهروندان به علت شدت جراحات قبل از رسیدن نیروهای امدادی و خدماتی در آزادراه قزوین ـ همدان فوت کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.