جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین، از دستگیری یک سارق زن که اقدام به سرقت کیف های زنانه در بیمارستان ها واماکن متبرکه می کرد، خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ سلمان امیری اظهار کرد: ماموران تجسس کلانتری۱۱ مدرس پس از اطلاع از شناسایی فردی مشکوک در یکی از بیمارستان های شهر قزوین از طریق مرکز پیام به محل مورد نظر اعزام و فرد مشکوک را شناسایی و دستگیر و به مقر انتظامی انتقال می دهند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فرد دستگیر شده دارای سابقه سرقت بوده با هماهنگی دستگاه قضایی از منزل متهم بازرسی و تعداد ۲۷ عدد کیف دوشی زنانه ۱۲ عدد کیف پول زنانه،۱۲ عدد عینک طبی وآفتابی و پنج عدد کیف عابر بانک ولوازم آرایشی شهروندان کشف که تعداد هشت نفر از شهروندان با مراجعه به کلانتری کیف های سرقتی خود را شناسایی کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان افزود: در ادامه رسیدگی به پرونده متهم، پنج نفر از شهروندان نیز با مراجعه به پلیس آگاهی استان کیف های به سرقت رفته خود را شناسایی کردند.

سرهنگ امیری ادامه داد: با توجه به شناسایی ۱۳ مال باخته تلاش برای شناسایی صاحبان کیف های سرقتی ادامه دارد و از بانوانی که کیف آنان در بیمارستان ها واماکن زیارتی مورد سرقت قرا گرفته می توانند با مراجعه به پلیس آگاهی استان اموال خود را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه زن سارق با رفتن به بیمارستان ها و زیارتگاه ها از غفلت شهروندان استفاده و کیف های آنان را به سرقت می برد تصریح کرد: زن سارق با قرار صادره روانه زندان شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند وموارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: سارق ، کیف ، زنانه ، پلیس ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.