در 10 ماهه امسال 27میلیارد ریال بودجه عمرانی شهرستان جذب امور برق گلپایگان شده است که این مبلغ از ردیف بودجه شهرستان و از محل اعتبارات شرکت توزیع برق استان هزینه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شاپور حدادی پور، مدیر امور برق گلپايگان در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در 10 ماهه امسال یک هزار و 162 مشترک به مشترکان برق گلپایگان اضافه شده است که از این تعداد 20 مشترک ديماندی و یک هزار 142 مشترک عادی هستند.

وی ابراز داشت: تا پايان آذر ماه امسال تعداد كل مشتركين برق شهرستان گلپایگان به 50 هزار و 448 مشترک برسد.

مدیر امور برق گلپایگان با اشاره به پروژه های اجرا شده، گفت: نصب ترانس و احداث شبکه در تکمیل برق رسانی به مسکن مهر با اعتبار 300 میلیون ریال، احداث شبکه 20 کیلوولت جهت رینگ و افزایش اطمینان شبکه ها با اعتبار 110میلیون ریال و نصب ترانس و کابل کشی مصلای گلپایگان با اعتبار 650میلیون ریال طی 10 ماهه امسال هزینه شده است.

حدادی پور افزود: همچنین برای نصب ریکلوزر جهت کاهش خاموشی های برق در شهر گلشهر با اعتبار 540میلیون ریال و برای نصب سکسیونرهای موتوردار با هدف توسعه شبکه برق در سطح شهرستان با اعتبار 900میلیون ریال نیز طی 10 ماهه امسال انجام شده است.

مدیرامور برق گلپایگان با اشاره با اقدامات انجام شده در راستای برطرف کردن افت ولتاژ مشترکان شهرستان گلپایگان، گفت: احداث شبکه 20 کیلو ولت و نصب ترانس و بهسازی فشار ضعیف شبکه در روستای کلوچان با اعتبار110میلیون ریال، احداث شبکه و نصب ترانس برای متقاضیان جدید در شهرستان با اعتبار 330میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: احداث شبکه و نصب ترانس در گلشهر با اعتبار 370 میلیون ریال ، نصب ترانس در روستای رباط سرخ با اعتبار 250میلیون ریال و احداث شبکه و نصب ترانس در شهرک الوند گلپایگان با اعتبار 550میلیون ریال طی 10 ماهه امسال انجام شده است.

حدادی پور اظهار داشت: امسال در راستای جابجایی پایه، رفع نقاط خطرساز، رفع حریم شبکه و برای بهینه سازی شبکه و پست محله رباط پیرعلی، محله های مختلف شهر گلشهر و سطح شهرستان گلپایگان با اعتبار 4میلیارد و 450 میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: امسال یک میلیارد و 800میلیون ریال اعتبار صرف حوادث و اتفاقات ترانسهای شبکه فشار متوسط در گلپایگان، گوگد و گلشهر هزینه شده است.

مدیر امور برق گلپایگان گفت: برای تعمیرات و بهسازی به منظور پایداری شبکه های برق گلپایگان و همچنین تعمیرات به روش خط گرم در شبکه های 20 ولت از محل اعتبارات جاری 5میلیارد و 300میلیون ریال هزینه شده است.

حدادی پور بیان کرد: امسال برای تبدیل شبکه های هوایی به کابل خود نگهدار در شهرک الوند، محله بنیاد شهر گوگد و در سطح شهرستان گلپایگان 2میلیارد و 415 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان داشت: امسال تأمین روشنایی و معابر خیابانهای مسکن مهر، بهینه سازی و روشنایی معابر و تعویض 207 دستگاه لامپ پر مصرف 125 وات با لامپ های پربازده و کم مصرف LED 20 وات، تبدیل 450 دستگاه چراغ پر مصرف 250وات روشنایی معابر با چراغ های پر بازده بخار سدیم 150 وات شهرستان و روشنایی بلوار امام رضا(ع) با اعتبار 2میلیارد و 725 میلیون ریال انجام شده است.

مدیر امور برق گلپایگان گفت: تعویض کنتورهای معیوب در سطح شهرستان گلپایگان با اعتبار 950میلیون ریال انجام شده است.

حدادی پور افزود: در دهه فجر امسال 6پروژه برق رسانی با اعتبار 3میلیارد و 150میلیون ریال در گلپایگان به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: احداث شبکه و نصب ترانس، بهینه سازی، احداث و جابجایی شبکه در شهر گلشهر و شهرک الوند و نصب سکسیونرموتوردار در گلپایگان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.