استفاده از نهاد هاي تخصصي غير دولتي را براي کمک به دولت موثر دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،دکتر لاريجاني در ديدار اعضاي شوراي مرکزي سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي کشور تصريح کرد اين سازمان بايد با ارائه خدمات خود حامي بخش توليد باشد .
 
وي در عين حال تقاضا براي صدور مجوزهاي مختلف را از مشکلات سرمايه گذاري عنوان کرد و گفت رويکرد کلي دولت  بايد به سمت سهل و اسان کردن امور باشد .
 
 رئيس قوه مقننه آيين نامه نويسي را از مشکلات عدم اجراي قوانين در موعد مقرر ذکر کرد و افزود از مسئولان خواسته ايم قوانين را جامع بنويسند تا نيازي به نوشتن ايين نامه و امثال آن نباشد .دکتر لاريجاني تهيه پيوست هاي مختلف را براي سرمايه گذاري از ديگر معضلات موجود در راه جذب سرمايه گذاران عنوان کرد و گفت اينگونه پيوست ها سنگ اندازي در اين امور است و آنچه بايد مد نظر باشد ضابطه و قانون است .
 
 رئيس مجلس شوراي اسلامي همچنين در ديدار جمعي از نابينايان استان قم از اصلاح قانون جامع حمايت از معلولان در کميسيون هاي مجلس خبر داد و گفت اين اصلاحيه تا دو ماه آينده به صحن علني مجلس مي ايد .
 
 اقاي لاريجاني نابينايان را بخش فعالي از جامعه دانست و گفت بايد شرايط اجتماعي و قوانين را براي بکارگيري اين قشر فراهم کرد .
 
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.