قم؛

رقابت های بانوان ووشوکار قم در لیگ بر‌تر

اردستانی رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: بانوان ووشوکار قم در هفته هفتم لیگ بر‌تر ووشوی بانوان کشور به دیدار تیم اصفهان می‌روند اما در هفته هشتم استراحت دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان رقابت‌های لیگ بر‌تر ووشوی بانوان کشور امروز در آکادمی ملی فدراسیون ووشو در تهران برگزار می‌شود و نماینده ووشوی استان قم در یک مسابقه به میدان می‌رود.

اردستانی رئیس هیئت ووشوی استان قم بیان کرد: از دیدارهای هفته هفتم تیم هیئت ووشوی استان قم به دیدار تیم هیئت ووشوی اصفهان می‌رود..

وی افزود: مسابقات لیگ بر‌تر ووشوی کشور با کاهش تعداد تیم‌ها نسبت به فصل گذشته، امسال با ۵ تیم انجام می‌شود و تیم‌ها در ۱۰ هفته به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در زمینه مالی نیز شرایط تیم ووشوی بانوان قم با دیگر تیم‌ها غیرقابل مقایسه است و امسال تیم مل همانند سال گذشته بدون حامی مالی وارد لیگ بر‌تر شد و بدیهی است که در ورزش حرفه‌ای، وضعیت مالی هر تیم با سطح نتیجه گیری آن نسبت مستقیم دارد.

وی تصریح کرد: تیم هیئت ووشوی استان قم یکی از ۲ تیم لیگ برتری ورزش بانوان قم است و امیدواریم بتوانیم در آینده از این ظرفیت برای جذب اسپانسر استفاده کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.