معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان گفت: ۵۰ درصدی اعتبارات سفر رییس جمهور به استان جذب شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمدحسین علی نیا افزود: از این میزان ۳۳ درصد نقدینگی به پروژه های مصوب سفر تزریق شده است.

وی با بیان اینکه پس از ابلاغ اعتبارات، دستگاه های اجرایی موضوع اعتبارات را پیگیری کردند، خاطرنشان کرد: در بخش راه بجنورد به جنگل گلستان که برای سال جاری 55 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده بود، 24.5میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد:91 درصد از اعتبارات مصوب در حوزه مدارس(خشتی و گلی) نیز اختصاص داده شده است.

وی گفت : در حوزه آبرسانی به شهرستان بجنورد نیز 35 میلیارد تومان مصوب شده که 43 درصد آن تخصیص یافته است.

علی نیا اظهارداشت: در حوزه بهداشت و درمان نیز اعتبارات دو پروژه مهم بیمارستانهای شهرستان بجنورد و شیروان به صورت مستمر ابلاغ می شود که در حال حاضر به لحاظ پیشرفت فیزیکی و ریالی در وضعیت مطلوب قرار دارد.

وی ادامه داد: امیدواریم این دو بیمارستان تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

علی نیا در ارتباط با آسفالت راه های روستایی نیز گفت:30 میلیارد تومان از منابع دولت و 20 میلیارد تومان از منابع استانی ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت : اعتبار 20 میلیارد تومانی به استان تخصیص داده شده و برای جذب اعتبار دولت از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در حال پیگیری هستیم.

وی تعداد مجتمع های آبرسانی مصوب در سفر ریاست جمهوری را 12 مجتمع عنوان کرد و افزود: 50 درصد اعتبارات این مجتمع ها ابلاغ شده است.

علی نیا تصریح کرد: تمام اعتبارات سفر ریاست جمهوری مربوط به سال جاری تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.