رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: حزب ندای ایرانیان در جهت رقابت چهره رفیقان و رقیبان را تخریب نمی کند.

 حزب ندای ایرانیان در جهت رقابت چهره رفیقان و رقیبان را مخدوش نمی کندبه گزارش خبرنگار  احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در دومین کنگره حزب ندای ایرانیان که برگزار شد، اظهار داشت: حزب ندای ایرانیان در جهت رقابت هیچ حزب دیگری را در جامعه تخریب نمی کند.
 
وی در ادامه افزود: حزب ندای ایرانیان هدف‌اش تقویت منویات اصلاح طلبی است که آرمان بلند مصلحان تاریخ این سرزمین هستند.
 
خرازی با اشاره به اینکه کشور ما توان مذاکره در سطح جهانی را دارد، گفت: دولت نیز توانسته میراث دولت اصلاحات که گفتگو است را احیا کند.

وی با معرفی سردار سلیمانی و محمد جواد ظریف از سوی حزب ندای ایرانیان به عنوان شخصیت های برجسته سال، گفت: سردار سلیمانی تلاش های سردار سلیمانی در منطقه موجب ارتقاء قدرت بازدارندگی کشورمان ایران شده است.

خرازی با اشاره به اینکه به دلایل مختلف می‌توان ادعا کرد اصلاحات و دولتش پاکیزه‌ترین دولت تاریخ ایران بوده است، ادامه داد: هرکس بخواهد نقش و رای مردم را نفی کند مطمئنا مطابق  آرمان‌های اصلاح‌طلبانه به مردم خدمت نکرده است.

وی با بیان اینکه ما می‌توانیم از طریق مشارکت اجتماعی و مدنی حرف‌های خودمان را بزنیم، گفت: از تاریخ باید درس بگیریم، زیرا درس‌های تاریخ عبرت‌آموز است.

خرازی با اشاره به اینکه حزب ندای ایرانیان در سال گذشته پا به عرصه گذاشته است، تاکید کرد: جوانان حزب ندای ایرانیان مهمترین گامهای خودشان را برپایه توسعه اقتصاد که بدون توسعه سیاسی محال است برداشته‌اند، همچنین توسعه سیاسی بدون احزاب شناسنامه‌دار محال است.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: حزب ندای ایرانیان در جهت رقابت با هیچ حزب دیگری در جامعه  اصلاحات قدم بر نمی‌دارد، بلکه حزب ندای ایرانیان هدفش تقویت و منویات اصلاح‌طلبی است که آرمان بلند مصلحان تاریخ این سرزمین است.

خرازی با اشاره به اینکه بدون هرگونه جبهه‌بندی بزرگان اصلاحات مذاکرات خود را با مسئولین آغاز کرده‌اند، مطمئنا راهی جز این نداریم، ادامه داد: باید تمام توان خود را بکار ببندیم تا خیل عظیمی از چهره‌های موجه و شخصیت‌های مثبت مورد بی‌توجهی واقع نشوند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان اظهار داشت: اگر پیگیری کنیم، مطمئن باشید موفق خواهیم شد و قطعا در این موفقیت اصلاحات فرآیند انتخابات آینده را تعیین خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته کشور ما درگیر بسیاری از تفکرات و مشکلات سیاسی و بین‌المللی بود، گفت: با همت بلند مردان دولت و شخصیت‌های کم‌نظیر سیاسی کشور برجام به فرجام رسید، اما با این اتفاق ایران یکی از مهمترین کشورها در سطح منطقه و بین‌الملل شده است.

خرازی در ادامه افزود: باید قدر دیپلماسی عقلانی و مقاومتی را دانست، البته در کنار این موضوع باید واقع‌بینانه قدردان تلاش بزرگ مردانی مانند سلیمانی در منطقه بود، زیرا تلاش وی و یارانش در منطقه باعث ارتقاء قدرت فزاینده و بازدارنده جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با اشاره به اینکه حزب ندای ایرانیان به پیشنهاد دبیرکل محمدجواد ظریف و سردار سلیمانی را به عنوان شخصیت‌های برجسته سال معرفی کرده است، گفت: امیدواریم احزاب دیگر نیز با ما همراه باشند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان بیان کرد: جوانان و آینده‌سازان ایران باید سرشت ایران را رقم بزنند، از این رو امیدوارم کنشگران سیاسی در همه نهادها بدانند مهمترین مولفه قدرت در جهان امروز، چهره‌های جوان یک کشور هستند.

خرازی با اشاره به اینکه مولفه‌ها در جهان امروز تغییر پیدا کرده است، گفت: انسان امروز برای قدرت دیگر مقاومت و مبارزه نمی‌کند، بلکه جریان جهانی انسان امروز را برای بقا آماده می‌کند، جامعه جهانی امروز فضیلت‌ها، الگو، تهدیدها و فرصت‌های مشترک پیدا کرده است و‌ آینده ما را تغییر خواهد داد و تنها کسانی می‌توانند این مولفه‌ها را درک کنند که در عصر بلوغ فکری زندگی کرده باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار