حکم زندگی امیدها زیر تیغ سامورایی‌ها

فوتبال ایران به یکی از حساس‌ترین روزهای تاریخ خود رسیده است.

حکم زندگی امیدها زیر تیغ سامورایی‌ها

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال امید کشورمان از ساعت 17 روز جمعه در چارچوب رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف تیم ژاپن می‌رود. این دیدار به طور حتم می‌تواند یکی از حساس‌ترین بازی‌های فوتبال ما در دهه‌های اخیر لقب بگیرد. نبرد سنتی غول‌های آسیا این بار در شرایطی برگزار می‌شود که یکی از غول‌های قاره کهن باید در همین مرحله یک چهارم نهایی مسابقات را ترک کند و قید المپیک ریو 2016 را بزند.

از نظر قدرت تیم‌های امید، هیچ مشکلی به سامورایی‌های آسیا نیست، آنها در هر 5 دوره گذشته المپیک حضور داشته‌اند و همچنین عنوان سومی المپیک 1968 را یدک می‌کشند.

از سوی دیگر اما تیم کشورمان 40 سال است که در حسرت صعود به المپیک به سر می‌برد و این رویا متأسفانه نسل به نسل منتقل شده است.

*شرایط صعود 2 تیم

تیم فوتبال کشورمان در گروه A رقابت‌ها با کشور میزبان سوریه و چین هم گروه بود، که با کسب 2 پیروزی و یک شکست مقابل قطر، با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کرد.

در سمت دیگر آبی پوشان شرق آسیا در کنار قطر، تنها تیم‌های 9 امتیازی مرحله گروهی بودند. ژاپنی‌ها در این مرحله با اقتدار تیم‌های کره شمالی، عربستان و تایلند را از پیش رو برداشتند.

دیدار 2 تیم ایران و ژاپن از ساعت 17 روز جمعه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه برگزار می‌شود.

در دیگر بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی، قطر با کره شمالی، کره جنوبی با اردن و امارات با عراق رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: امید ، قطر ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۴
استقلال قهرمان
آخرین اخبار