«نیشابورگردی» نرم افزاری متفاوت، پرکاربرد و با محیطی زیبا برای همه نیشابوری‌ها و گردشگران وارد بازار فناوریهای ارتباطات شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز مشهد، سرپرست گروه «فناوری اطلاعات 66» درباره این نرم افزار جدید گوشی های همراه گفت: نيشابورگردي برنامه اي است رايگان که در قسمت هاي مختلفي از جمله اخبار روز، نقشه، تلفن هاي ضروري، مکان هاي شهر در دسته بندي هاي مختلف تهيه شده که اطلاعات مورد نياز مسافران و شهروندان نیشابوری را به سرعت عرضه می کند.

دانیال احمدزاده افزود: ایده نخست این اپلیکیشن موبایل از خود اعضای گروه بود، ما پس از آنکه این گروه را در تابستان امسال ایجاد کردیم درصدد ایده پردازیهای نو بودیم و با دیدن تجربه موفق تهران و کیش درصدد تولید چنین نرم افزاری برآمدیم.

وی با اشاره به اینکه او و همکاران جوانش این نرم افزار را بر مبنای نیازهای مردم شهر نیشابور و گردشگرانی که به آن وارد می شوند طراحی کرده اند، ادامه داد: این نرم افزار بر روی بالاترین پلتفورم اندروید با پیش بینی ارائه اطلاعات آب و هوا، نقشه شهر، مکانهای دیدنی و مذهبی، اخبار روز، تلفنهای ضروری، مسیر اتوبوسها و نیز اطلاعات دقیق هر موقعیت شهری شامل مسیرهای اتوبوس به آن محل، راههای دسترسی در شهر، مشخصات تماس، عکس و نقشه آن در محیط شهری طراحی و تولید شده است.

این مدرس دانشگاههای نیشابور با بیان اینکه این نسخه آزمایشی نرم افزار است که در کافه بازار قابل دانلود رایگان می باشد، یادآورشد: این نرم افزار کاملا انعطاف پذیر طراحی شده و قابلیتهای ارتقای خود را در ساختار دینامیکی خویش در نسخه های بعدی می بیند ضمن اینکه اطلاعات این نرم افزار در حال بروزآوری و تکمیل شدن است.

دانیال احمدزاده فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر است که تیمی از جوانان علاقه مند و صاحب تخصص در حوزه فناوریهای نو را در مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد واحد نیشابور گرد هم آورده تا دست به ابتکاراتی نو در عرصه دنیای مجازی بزنند وگروه «فناوری اطلاعات 66» با عضویت محمدعلی شهرام پور، امیرحسین فتاحی، فرزاد رمضانی، بنیامین دهجوریان، مجید طبیب پور و سید حمید موسوی به سرپرستی احمدزاده هم اکنون در مرکز رشد فناوریهای نرم، هوشمند و مجازی دانشگاه آزاد نیشابور در حال فعالیت است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.