به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اکبر خلیلیان دبیر جمعیت همیاران انقلاب اسلامی استان اصفهان درباره ائتلاف احزاب مختلف جریان اصولگرایی این استان در آستانه انتخابات مجلس  اظهار داشت: هدف جمعیت همیاران انقلاب اسلامی همانند دیگر احزاب اصولگرا ایجاد وحدت است چرا که رقم خوردن این وحدت در آستانه انتخابات قطعا اتفاقی مطلوب تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه احزاب اصولگرای استان اصفهان تا رسیدن به وحدت کامل راه زیادی در پیش ندارند، گفت: تلاش‌های مجمع اصولگرایان و همراهی همه احزاب و تشکل‌ها سبب شده تا اصولگرایان اصفهان امروز به مرز وحدت کامل نزدیک شده باشند و می‌توان گفت تاکنون 80 درصد از اهداف طراحی شده به نتیجه رسیده است.

دبیر جمعیت همیاران انقلاب اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه وضعیت کنونی اقتضا می‌کند تا وحدت اصولگرایان به صورت کامل تجلی پیدا کند، تصریح کرد: یکی از اقدامات موثر در راه ایجاد این وحدت ارائه فهرست واحد در انتخابات است و جمعیت همیاران انقلاب اسلامی از فهرست واحد اصولگرایان اصفهان حمایت می‌کند.

وی افزود: تداوم حرکت مشترک اصولگرایان در مسیر واحد سبب می‌شود تا احزاب و تشکل‌های اصولگرایی موجودیت خود را حفظ کنند و برای تداوم این حرکت باید برنامه‌ریزی شود تا وحدت شکل گرفته در تمامی مقاطع سیاسی ادامه پیدا کند.

خلیلیان با اشاره به اینکه لازم است مجمع اصولگرایان وحدت شکل گرفته را در تمامی شهرستان‌ها تسری دهد، گفت: معتقدیم در مساجد، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و مذهبی شهرستان‌ها باید شعبی راه اندازی شود تا اهداف و مبانی اصولگرایی عنوان شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.