تبریز؛

برگزاری جشن استان بدون معتاد متجاهر

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به عملکرد موفق ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت: تا پایان امسال جشن استان عاری از معتاد متجاهر را برگزار می کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛جبارزاده در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر همیشه جزو اولویت ها و دغدغه های ما بوده و به خاطرعدم توجه به آن در گذشته و برگزار نشدن جلسه ای تا سال 92 همواره مورد انتقاد ما بود.

وی افزود: استانی که درارزیابی ها در موضوع مبارزه با مواد مخدر در رتبه های پایین قرار داشت، امروز به عنوان استانی نمونه و پیشتاز دراین عرصه مورد تقدیر قرار می گیرد که در سایه تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و همکاری تمام دستگاه های مسئول به دست آمده است.

استاندار آذربایجان شرقی عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر را خوب توصیف کرد وگفت: میزان سرقت ها و جرم و جنایت که ریشه در اعتیاد داشتند به طرز چشمگیری دراستان کاهش یافته است و به مسئولان ارشد کشور قول داده ایم تا آخرامسال استان عاری از معتاد متجاهر بشود.

جبارزاده با بیان اینکه اکنون دغدغه اصلی ما افزایش ظرفیت مرکز ماده 16 است و همه مسئولان نیز باید این مساله را به طور ویژه مد نظر قرار دهند، خاطرنشان کرد: باید حداقل تا 500 نفر ظرفیت این اردوگاه را افزایش دهیم و

وی با ابراز رضایت از نبود معتاد کارتن خواب و متجاهر درهیچ کدام از شهرستان های استان گفت: مرکز ماده 16 ردیف بودجه ندارد و باید توسط مردم و خیران اداره شود تا معتادان را در وهله اول با درمان و در مرحله بعد با کارآموزی وارد زندگی کنیم.

استاندارآذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه این کار باید از جمله کارهای مستمر ما باشد، اظهارکرد: از نیروی انتظامی به خاطر افزایش کشفیات تقدیر می شود که نشان از جدیت این نیرو در مبارزه با سوداگرهای مرگ می باشد.

جبارزاده خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی درارزیابی ها به عنوان استانی ناامن برای قاچاقچی ها معرفی شده است که باید با جدیت ورود مواد مخدر به استان را کنترل کنیم.

وی از شورای شهر و شهرداری خواست که درافزایش کیفیت خدمات هم ازنظر کیفی وهم از نظر کمی ستاد مبارزه با مواد مخدر را یاری کرده و در سال 95 ردیف بودجه ای در بودجه شهرداری بگنجانند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.