آيت الله مصباح يزدي تاکيد کرد بزرگترين دستاورد و مزيت انقلاب اسلامي احياي باورها و ارزشهاي اسلامي که تامين کننده سعادت حقيق انسان هاست و بايد دغدغه اصلي همه مردم و مسئولان باشد.

لزوم توجه به سعادت افرادبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آيت الله مصباح يزدي در بيست و يکمين همايش دفتر پژوهشهاي فرهنگي با موضوع بررسي شيوه هاي نفوذ دشمن در انقلاب و راهکارهاي مقابله با آن که باحضور صدها نفر از فعالان فرهنگي و اجتماعي سراسر کشور در مسجد جمکران برگزار شد تصريح کرد: خدمتي که نهضت امام خميني رحمه الله عليه به ايران کرد از خدمات انجام شده در تاريخ دو هزار و پانصد ساله ايران ارزشمندتر است چراکه سازنده انسانيت و تامين کننده سعادت ابدي است.

آيت الله مصباح ارزشمندترين مزيت و دستاورد انقلاب را ، ارزشها و باورهاي اسلامي توصيف کرد و گفت: مهمترين دغدغه همه مردم و مسئولان بايد اين موضوع باشد آيت الله مصباح يزدي دو راه مقابله با نفوذ جبهه باطل را جهاد دفاعي و ابتدايي ذکر کرد و گفت جهاد دفاعي ، دفاع از حقوق مسلمانان و جهاد ابتدايي دفاع از حق الله است.

آيت الله مصباح يزدي با اشاره به سوء استفاده برخي حاکمان اسلامي از جهاد ابتدايي براي کشورگشايي و جنگ با ديگر کشورها در قرنهاي گذشته تابحال ، که مفهوم اسلام را در برخي مناطق دنيا با جنگ مترادف است ، جنايات رژيم آل سعود را نمونه اي از اين سوء استفاده بيان کرد که روي کشورهاي عربي را هم سياه کرده است.

آقاي حسين شريعتمداري مديرمسئولان روزنامه کيهان هم حمله به دروازه بانهاي نظام اسلامي ، و نيروهاي مومن و متعهد ، پيگيري طرحهاي به ظاهر مفيد و کارساز و در واقع ويرانگر ، و سرقت ايده هاي نخبگان را ازجمله راههاي نفوذ دشمن در انقلاب اسلامي ارزيابي کرد.

آقاي شريعتمداري گفت حفظ فضا و بالا نگه داشتن هميشگي پرچم انقلاب ، ايستادگي ، و از تهديد نهراسيدن ، ازجمله راهکارهاي مقابله با اين نفوذهاست.

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.