شهریار ربانی مجری «صفر تا صد» از ویژگی‌های این برنامه گفت.

شهریار ربانی مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «صفر تا صد» اظهار داشت: این برنامه به ورزش‌های اتومبیلرانی و موتورسواری می‌پردازد. در این برنامه باید به ابزارهای ورزشی هم پرداخته شود اما به دلیل اینکه با قوانین بازرگانی سازمان صدا و سیما تناقض دارد، به همین علت بیشتر به سمت اتومبیل و موتورسیکلت‌های قدیمی رفتیم که در حال حاضر در بازار وجه تجاری نداشته باشد. «صفر تا صد» اولین برنامه‌‌ای است که به ورزش‌های موتوری تخصصی می‌پردازد.

وی در خصوص هدف برنامه «صفر تا صد» بیان کرد: فضای ورزشی برنامه‌ها در چند سال اخیر به سمت فضای فرهنگی – ورزشی سوق پیدا کرده است و در هر برنامه ورزشی به جنبه‌ ی فرهنگی نیز توجه می‌شود.

ربانی در مورد اجرای خود در این برنامه عنوان کرد: اجرای چنین برنامه‌ای در تلویزیون بی‌سابقه است. شاید بتوانیم بگوییم «صفر تا صد» اولین برنامه‌ای است که در آن ، این اتفاقات هیجانی رقم می‌خورد. ویژگی اصلی این برنامه تنوع در اجرا است. «صفر تا صد» آیتم‌های مختلفی دارد و در هر برنامه‌ با رویکرد متفاوتی به موضوعات نگاه می کند.

ربانی در خصوص بازخوردهای برنامه عنوان کرد: به دلیل اینکه موضوع برنامه جدید و جذاب است ، بازخوردهای خوبی دریافت کردیم،. مردم نظرات و ایده‌های خود را با برنامه‌ در میان می‌گذارند که بسیار مثبت است و ما به نظرات و پیشنهادات احترام خواهیم گذاشت و از آن ها در برنامه استفاده می‌کنیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار