نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: رهنمودهای حکیمانه دقیق و پر راز و رمز رهبر معظم انقلاب موجب شد برجام در چهارچوب نظام اسلامی پیش برده شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت اللاسلام والمسلمین میر عمادی امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه دور اندیشی ،تیزبینی و بصیرت رهبری و صبر و مقاومت مردم ایران اسلامی موجب شد ایران در برابر6 قدرت جهانی بایستد.

 افزود: نتیجه امروز این مرحله از برجام مدیون خون شهدای دانشمند هسته ای است که این پیروزی در برابر جبران خسارات مادی و معنوی ایران اسلامی در این راه ناچیز است .

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حل مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: معظم له تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور را دنبال کردن سیاست اقتصاد مقاومتی در همه بخشها عنوان کرده است که باید با اتکا به خداوند و تلاش ، به تحقق این مهم جامه عمل بپوشانیم.

امام جمعه خرم آباد به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با دست اندرکاران انتخابات اشاره کرد و گفت: با حضور پر شور مردم در پای صندوقهای رای و تمکین قانون درنظارت و اجرا می توان حیرت دوباره دشمنان را به انتخابات 7 اسفند برانگیخت.

 حجت اللاسلام والمسلمین میر عمادی برداشتن موانع بر سر راه حق و برچیده شدن فتنه در میان مردم را دو هدف مقدس پیکار و مبارزه در دین اسلام برشمرد و گفت:تا تحقق حکومت مصلح جهانی باید با موانع فتنه مبارزه کرد.

وی به فرارسیدن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود:بهمن، ماه پیروزی انقلاب اسلامی و ماه به ثمر نشستن مجاهدتهای امام و مردم است و باید در حفظ این مجاهدتها و انتقال انها به نسل جوان جامعه کوشا باشیم .

4 بهمن سالروز اشغال نظامی فرودگاه مهر آباد به دستور بختیار برای ممانعت از ورود امام به میهن و حماسه مردم مقاوم امل در 6 بهمن 1360 نیز از دیگر موضوعاتی بود که خطیب جمعه خرم اباد درباره انها سخن گفت.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.