رئیس پلیس راه ایلام از رانندگان که در جاده های استان به ویژه مناطق کوهستانی و ارتفاعات تردد می کنند، خواست با توجه به بارندگی ها و لغزندگی جاده ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ایلام؛ سرهنگ محسن ناصری اعلام کرد: بارش باران از روز جمعه گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شده و بر اساس پیش بینی های کارشناسان هواشناسی تا روز دوشنبه نیز تداوم دارد.

ناصری بر رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان وسایل نقلیه تاکید کرد و افزود: تداوم بارش ها باعث لغزندگی جاده ها شده که همین موضوع احتمال و خطر افزایش حوادث رانندگی را دو چندان کرده است.

وی اضافه کرد: راه های مواصلاتی شهرستان های مهران و دهلران طی چند روز اخیر شاهد 2 حادثه دلخراش رانندگی بود که طی آن شش نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ناصری گفت: رعایت قوانین و مقررات رانندگی با توجه به استاندارد نبودن جاده های استان ایلام از سوی رانندگان ضروری است و این موضوع در ایام بارندگی بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: جاده ارتباطی ایلام به سرابله هم اکنون شاهد مه غلیظ صبحگاهی است و با توجه با کاهش دید رانندگان برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی تقاضا داریم رانندگان وسایل نقلیه با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

ناصری اظهار کرد: ماموران پلیس راه و راهداری در محدوده تونل راه کربلا و دیگر تونل های جاده ایلام - حمیل مستقر هستند تا با توجه به احتمال ریزش کوه در این نقاط، ترددها با اختلال روبرو نشود.

رئیس پلیس راه ایلام گفت: رانندگان قبل از حرکت از سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاک کن و لاستیک های خودرو اطمینان حاصل کنند.
 
 
 
انتهای پیام/ ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.