فعالان اجاره ویلا و خانه در مازندران به مسافران یکماه فرصت دارند نسبت به ارائه مدارک برای صدور پروانه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران از اجرای طرح ساماندهی تابلو به دستان اجاره ویلا و خانه دراستان خبرداد و گفت: تاکنون پروانه فعالیت یکصد خانه مسافر مازندران صادر شد .

مهران حسنی افزود:طرح ساماندهی این افراد از شهریورماه امسال در شهرهای تنکابن ، رامسر، نوشهر ، محمود آباد و بابلسر آغاز شده است .

به گفته وی :صاحبان خانه های اجاره ای به مسافران در مازندران با ارائه مدارک لازم به اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری و بررسی صلاحیت پروانه فعالیت برای آنان صادر شد.

معاون میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران مدارک مورد نیاز برای صدور پروانه فعالیت خانه مسافر را شامل مدارک شخصی فرد صاحب خانه و یا اتاق ، گواهینامه عدم سوپیشینه و اعتیاد ، پایان کار و استحکام بنا اعلام کرد و گفت : صاحبان این املاک می بایست برای انجام کارهای لازم دراین زمینه اقدام بکنند.

حسنی از دادن اخطار شفاهی و کتبی به عنوان شیوه های برخورد با این افراد نام برد و افزود : در مراحل بالاتر پیگیری قضایی و ممنوعیت فعالیت نیز اعمال می شود .

در حال حاضر ، تابلو به دستان اجاره خانه و ویلا با در دست داشتن تابلو در حاشیه جاده ها و خیابان های مازندران حضور و فعالیت دارند .

انتهای پیام /ف

برچسب ها: خانه ، مسافر ، مازندران ، گوش ، پروانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.