مدیرکل امور عشایری استان اردبیل از افزایش دو برابری پروژه های عمرانی عشایر استان اردبیل در سال جاری نسبت به سال گذشته خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اردبیل؛ قادر هنرمند اظهار کرد: امسال با تخصیص اعتباری بالغ بر20 میلیارد ریال 56 طرح و پروژه عمرانی عشایری در مناطق مختلف این استان اجرا شده که این امر بیانگر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به عشایر تلاش گرو مولد کار و تولید این استان است.

وی گفت: در سال جاری یک هزار و 500 کیلومتر راه ارتباطی عشایری استان بازگشایی، تسطیح، مرمت و شن ریزی شده که این حجم از عملیات راه سازی و راهداری در مسیرهای عشایری در نوع خود بی سابقه است.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل به عضویت امور عشایری در شورای برنامه ریزی و توسعه استان اشاره کرد و افزود: با عضویت در این شورا که به همت سازمان امور عشایری کشور از سال جاری صورت گرفته زمینه برای ارتقای جایگاه عشایر استان و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه عشایری فراهم شده است.

هنرمند با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت شوراهای امور عشایری در شهرستان های استان گفت: با توجه به عضویت 28 دستگاه اجرایی در این شورا و امضای هفت تفاهم نامه با سازمان های مختلف از جمله آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای و دانشکده علوم پزشکی برگزاری جلسات شورای عشایر در مراکز شهرستان ها به شناخت بیشتر مشکلات عشایر و اجرای تفاهم نامه ها و نیز ارائه خدمات مناسب به جامعه عشایری استان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.