یک عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: دولت زمانی می‌تواند از پسابرجام میوه‌ای بچیند که از اقتصاد دلال محور فاصله بگیرد.

سید محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار و حسن آباد در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دولت برای دوران پسابرجام برنامه‌ اقتصادی مدونی ندارد و تنها شعار می‌دهد.

وی افزود: معتقدم دولت زمانی می‌تواند از درخت پسابرجام میوه‌ای برداشت کند که از اقتصاد دلال محور فاصله بگیرد چرا که اقتصاد کشور به هیچ وجه به حوزه تولید توجه‌ای ندارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه متذکر شد: معتقدم شعارها و ادعاهای دولت در دوران پسابرجام به مانند دیواری است که هنوز پشت آن مشخص نبوده و هیچ کس نمی‌داند چه اتفاقی در آینده اقتصادی کشور رخ خواهد داد.

بیاتیان با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف اقتصادی به برنامه اقتصادی مدونی نیاز داریم تأکید کرد: برنامه ریزی اقتصادی مدون نه تنها در دوران ریاست جمهوری حسن روحانی به چشم نمی‌خورد که در دوره‌های گذشته هم شاهد این مسأله بوده‌ایم که این امر خود باعث تسلسل در سیاست‌های کلان اقتصادی کشور بوده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه برنامه اقتصادی مدون باید مبتنی بر تولید داخلی باشد، در پایان خاطر نشان کرد: درحال حاضر فرایند مذکور در کشور دیده نمی‌شود و دولت تنها خوشحال از ورود سرمایه‌گذاران خارجی به کشور است که این امر به تنهایی کافی نیست. 
انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار