مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان از پراخت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، سهرابی اظهار داشت: امروز کشور در اوج نشاط فرهنگی قرار دارد و با این حال باید از این موقعیت برای تربیت دانشجویان تراز انقلاب اسلامی به نحو مطلوب استفاده شود.
وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر تا پایان سال در هر مرکز و واحد دانشگاه پیام نور لرستان دو کرسی آزاداندیشی و در مجموع ۱۸ کرسی آزاداندیشی با موضوع انقلاب اسلامی و اقتدار نظام برگزار می شود.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان با تاکید بر اینکه کرسی های آزاداندیشی باید در چارچوب آیین نامه کرسی ها برگزار شوند، افزود: در راستای برگزاری کیفی کرسی های آزاداندیشی هسته کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور لرستان راه اندازی و یکی از دانشجویان فعال در این عرصه به عنوان دبیر آن منصوب شده است.

سهرابی بر ضرورت ایجاد رنگ و بوی انقلابی در دانشگاه ها همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر تاکید کرد و گفت: تربیت جوان متعهد، مومن و انقلابی از تاکیدات رهبر انقلاب بوده و با این حال باید برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه پیام نور لرستان با محوریت شعار جوان متعهد، مومن و انقلابی برگزار شوند.

وی در ادامه با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی منابع صندوق رفاه دانشجویی کشور تصریح کرد: با وجود این کاهش بیشترین اعتبار مربوط به وام های دانشجویی به دانشگاه پیام نور لرستان اختصاص یافته اما این اعتبار کافی نیست.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان اعتبار وام دانشجویی این دانشگاه را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: انتظاری که از صندوق رفاه وجود دارد این است که منابع دانشگاه پیام نور که دانشجویان وابسته به قشر محروم جامعه در آن تحصیل می کنند را افزایش دهد.

 سهرابی تصریح کرد: صندوق رفاه در مجموع دو میلیارد تومان اعتبار به دانشگاه پیام نور کشور اختصاص داده که ۱۰۰ میلیون تومان آن سهم دانشگاه پیام نور لرستان بوده است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.