رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان رشد بودجه هزینه ای استان کرمان در بودجه سال آینده را 23 درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،جعفر رودری در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان گفت: این میزان دو درصد از میانگین افزایش بودجه هزینه ای کشور بالاتر است و اقدامات استاندار کرمان برای افزایش بودجه هزینه ای استان کرمان شایسته تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات ابلاغی بودجه تملک دارایی استان کرمان در سال گذشته 610 میلیارد تومان بوده که این میزان در سال جاری به 864.25 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به ارائه بودجه سال آینده به همراه برنامه ششم توسعه کشور به مجلس، افزود: از مجموع بودجه کشور یک سوم بودجه عمومی دولت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با بیان اینکه درآمدهای عمومی 149 هزار میلیارد تومان تعیین شده است، عنوان کرد: بخش اعظم درآمدهای عمومی درآمدهای مالیاتی هستند که نقش استان ها در این درآمدها در مجموع 77.5 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه سال آینده الزامات استانی کاهش داشته است که این امر موجب نقش موثرتر شوراهای برنامه ریزی استان ها می شود.

رودری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان از آنجا که مالی هستند و نیاز به تامین و تخصیص اعتبار دارند از این رو باید در تمامی جلسات مدیران مربوطه شخصا حضور یابند و در صورت معرفی نماینده باید کتبا نسبت به معرفی نماینده اقدام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رشد ، بودجه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.