رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت: کار احیاء فضای سبز و ترمیم "پارک شیرین" تا اواسط سال آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش گرو ه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سیروس کومه با اشاره به اینکه احیاء پارک شیرین از حدود چهار ماه قبل آغاز شده، گفت: در حال ترمیم فضای سبز این پارک هستیم و قصد داریم درخت و درختچه‌های زیبا در این پارک بکاریم تا مناطقی از پارک که خلاء فضای سبز دارد، احیا شود.

وی همچنین از خاکریزی و ترمیم بخشی از پارک هم خبر داد و افزود: برای تامین روشنایی پارک نیز در حال احداث برج‌های نوری هستیم.

رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه احیاء پارک شیرین با همکاری شهرداری منطقه چهار انجام می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم این اقدامات در کمترین زمان ممکن یعنی تا اواخر شهریور سال آینده به اتمام برسد.

به گفته این مسئول، مهمترین مشکل ساخت و ساز در پارک شیرین تامین آب است که شهرداری مجبور می‌شود برای آبرسانی به پارک از تانکر استفاده کند.

رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمانشاهاظهار کرد: پس از اتمام مراحل اولیه احیاء پارک، برای آینده پارک شیرین تصمیم‌گیری خواهد شد، اما هنوز مصوبه دقیقی برای اینکه قرار است در پارک شیرین چه کاری انجام شود وجود ندارد و شهرداری باید در خصوص آن تصمیم‌گیری کند، اما اولین اقدام این است که فضای سبز و معابر پارک به درجه قابل قبولی برسد.

وی از پارک شیرین به عنوان یک پتانسیل تفریحی خوب برای جنوب شهر کرمانشاه یاد کرد و افزود: این پارک در بهترین نقطه شهر قرار دارد، اما خانواده‌ها کمترین بهره را از آن می‌برند.

به گفته این مسئول، مهمترین اقدام دیگری که قرار است برای پارک شیرین انجام شود، تامین امنیت آن برای استفاده خانواده‌ها است.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: کرمانشاه ، پارک ، شیرین ، پایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.