مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان گفت :بهینه و همگام سازی زمان سیستم‌های فرماندهی تقاطع‌های محدوده‌ی پروژه‌های عمرانی سطح شهر در حال انجام است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهندس زنگی‌آبادی با اشاره به نیاز پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا ( سه راهی راه آهن) به جابجایی خط لوله گاز در این محدوده که منجر به کاهش عرض معبر و افزایش ترافیک شد، افزود: جهت روان سازی ترافیک مسیر جایگزین در بلوار کشاورز، زمان بندی تقاطع‌های کشاورز و امیرکبیر با حجم تردد و تقاضای جدید، بهینه سازی شد.

وی گفت: بعد از بررسی و آنالیز اطلاعات جمع آوری شده در این مسیر توسط کارشناسان واحد ترافیک، سازمان نسبت به افزایش و کاهش زمان در مسیرهای منتهی به تقاطع‌های ذکر شده ، حجم تردد را کنترل و از ایجاد گره‌های ترافیکی جلوگیری بعمل آورد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تصریح کرد: با توجه به نیازهای بوجود آمده در محدوده پروژه‌های عمرانی، بهینه و همگام سازی سیستم های فرماندهی در تقاطع های منتهی به محدوده ایجاد تقاطع غیر هم سطح در دستور کار معاونت فنی و اجرایی سازمان قرار گرفت.

مهندس زنگی آبادی افزود: بعد از آماربرداری و آنالیز اطلاعات، زمان سیستم‌های فرماندهی این تقاطع ها بر اساس حجم تردد در ساعات مختلف روز، تنظیم و اعمال شد.

وی در پایان از همشهریان به دلیل مشکلات به وجود آمده عذر خواهی و تقاضا کرد با صبر و شکیبایی سازمان را در ارائه خدمات ترافیکی یاری کنند.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: تقاطع ، سیستم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.