استاندار قزوین گفت: دستگاه هایی که پروژه های عمرانی خود را به بخش خصوصی واگذار می کنند مورد تشویق قرار می گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛فریدون همتی در جلسه ی کارگروه ساماندهی استان با موضوع واگذاری طرح های تملک دارایی سرمایه ای دستگاه ها به بخش خصوصی افزود:دستگاه هایی که در این خصوص همراهی لازم را نداشته باشند به آنها تذکر داده می شود و در صورت عدم تمایل آنها در واگذاری ،در این جلسات توسط اعضا تصمیم لازم و نهایی اتخاذ خواهد شد و قبل از اجرای مصوبات نیز به اطلاع دستگاه مربوطه خواهد رسید.

همتی ادامه داد: امتیازهای تشویقی برای دستگاه هایی که مدیران آنها در خصوص واگذاری طرح های عمرانی خود به بخش خصوصی سرمایه گذارانی را پیدا و زحماتی را تقبل می کنند نیز به طور ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

استاندار قزوین خطاب به دستگا ه های اجرایی استان افزود:کلیه ی دستگا ه های اجرایی استان لازم است بررسی لازم را داشته باشند و حداکثر تلاش خود را نیز برای واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی بکار گیرند زیرا این امربا هدف کوچک سازی دولت انجام می شود تا دولت،چابک تر به وظایف حاکمیتی خود بپردازد.

همتی در بخش دیگری از سخنان خود بر تسریع در اجرای پروژه ی اصلاح شبکه ی ابفای شهری و همچنین اجرای طرح ها و اقداماتی در خصوص کاهش هدر رفت منابع آب استان تا حدالقل ممکن تاکید کرد.

در این جلسه شرکت آبفای شهری،اداره کل اب منطقه ای،واداره کل ورزش و جوانان از دستگا ه هایی بودند که طرح های عمرانی خود را برای واگذاری به بخش خصوصی اعلام کردند.


انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.