قزوین؛

مربی جوان قزوینی هم در كمپ بدون مرز شركت می كند

شه روش ١٧ ساله و بازیكن جوان تیم ری را قزوین و امید حمیدی مربی شه روش با دعوت فدراسیون جهانی به عنوان تنها ورزشكار جوان و مربی كشورمان به كمپ تمرینی، آموزشی بدون مرز در تورنتو كانادا دعوت شدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوین؛به گفته ی رئیس هیئت بسكتبال استان  بابیان اینکه شه روش تجربه بازی در لیگ برتر كشور به عنوان جوان ترین بازیكن را با تیم هفت الماس در كارنامه دارد افزود: حمیدی هم كه از ابتدا شه روش را شناسایی و مربی وی در این سال ها بوده با نظر فدراسیون جهانی و هماهنگی فدراسیون بسكتبال كشور شه روش را در دوره آموزشی كانادا همراهی می كند.

محمد رضا صفری اضافه کرد : حمیدی به همراه شه روش نایب قهرمانی نونهالان، نوجوانان و جوانان كشور را در كارنامه دارند و همچنین در تیم های استان، تک ماش، هفت الماس و ریرا، شه روش به عنوان بازیكن در تیم زیر نظر حمیدی به تمرین پرداخته است.

رئیس هیئت بسكتبال استان گفت : بسكتبال بدون مرز زیر نظر فدراسیون جهانی و با همكاری NBA تحت نظر برترین مربیان بسكتبال دانشگاهی برگزار و فرصت مناسبی برای معرفی این ورزشكاران به تیم ها و مربیان برتر دنیاست و در صورت انتخاب شه روش حضور وی در لیگ های اروپایی و آمریكایی قطعی خواهد شد و همچنین دوره آموزشی بسیار مناسبی برای حمیدی دبیر هیئت بسكتبال استان و سرمربی تیم لیگ یكی ریرا قزوین خواهد بود.

كمپ تمرینی، آموزشی بسكتبال بدون مرز از ٢٢ بهمن ماه جاری به میزبانی كشور كانادا برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/پ

برچسب ها: مربی ، کمپ ، ورزشکار ، تیم ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.