سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران به احتمال محرومیت آندرانیک تیموریان در دیدار برابر پدیده مشهد واکنش نشان داد.

محرومیت آندو غیر موجه است
مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص محرومیت آندرانیک تیموریان بازیکن تیم سایپا از حضور مقابل پدیده مشهد در هفته هجدهم لیگ بیان کرد: قانون ممنوعیت حضور بازیکنی که در آخرین دیدار فصل محروم می شود در نخستین بازی فصل جدید مربوط به بازیکنانی است که در لیگ همان کشور به میدان می روند.

وی افزود: هرچند آندو در آخرین دیدار فصل قبل تراکتور برابر نفت تهران اخراج شد اما این بازیکن در نیم فصل گذشته در لیگ قطر بازی کرده و باشگاه سایپا وی را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرده است.
بنابراین هیچ دلیل منطقی برای محرومیت آندو از حضور در ترکیب تیم ما برابر پدیده مشهد وجود ندارد.

وی ادامه داد: ما اعتراض خود را به کمیته مسابقات فرستاده و منتظر جواب آن ها هستیم. امیدوارم مسئولان در تصمیم خود تجدید نظر داشته باشند، باز هم تاکید می کنم محرومیت آندو غیرموجه است.

جلالی درباره این که در صورت محرومیت قطعی آندو تدابیری برای جایگزینی این بازیکن دارد یا خیر بیان کرد: من به هیچ وجه به محرومیت آندو فکر نمی کنم که بخواهم جایگزین وی را مشخص کرده باشم، به هر حال کادر فنی سایپا برای این بازیکن در ترکیب سایپا مقابل پدیده تدابیری اتخاذ کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره تطبیق یافتن آندو با سبک بازی نارنجی پوشان اظهار کرد: به طور حتم دیدار دوستانه ما در جام شهدا مقابل ذوب آهن به این موضوع کمک می کند و پس از آن نیز تیموریان چند روزی برای رسیدن به آمادگی جسمانی لازم فرصت دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جلالی ، سایپا ، آندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
از شمابعیده تیموریان بازی اخر اخراج شده بگید کی باید محرومیتش بگذرونه
آخرین اخبار