مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از پیشرفت 80 درصدی عملیات ساختمانی واحدهای مسکن مهر در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهرام باباخانی با اشاره به پیشرفت بالای 80درصدی عملیات ساختمانی واحدهای مسکن مهر پارس‌آباد گفت: تکمیل و واگذاری این پروژه به متقاضیان و صاحبان واحدها از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار است که در استان با جدیت دنبال می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر 500 واحد از مجموعه فاز 2 مسکن مهر شهرستان پارس‌آباد تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: روند اجرایی عملیات تکمیل مسکن مهر فاز 2 شهرستان پارس‌آباد در یک هزار و 296 واحد در حال احداث است و تلاش می شود با تسریع در روند اجرایی باقیمانده واحدها، این پروژه به طور کامل تکمیل و تحویل داده شود.

باباخانی با اشاره به وضعیت انشعابات و زیرساخت‌های این مجموعه افزود: انتظار می‌رود در این زمینه دستگاههای اجرایی ذیربط اعم از ادارات برق، آب و فاضلاب شهری هماهنگی‌ها و همکاری‌های لازم را برای سرعت بخشیدن به روند اجرایی و تسریع واگذاری پروژه داشته باشند.

وی با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه افزود: مجموعه فاز 2 مسکن مهر شهرستان پارس آباد با سرمایه‌گذاری اعم از آورده اشخاص و تسهیلات بانکی بالغ بر 60 میلیارد تومان در سایت 100 هکتاری مسکن مهر پارس‌آباد در دست اجراست و مراحل پایانی عملیات اجرایی را طی می کند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، پیشرفت ، واحدهای ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.