رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز ازاجرای سه نمایش از کردستان در بخش خیابانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، هیوا حاجی محمدی گفت: نمایش 'سونامی جوراب' به کارگردانی هیوا اسدبیگی، 'وقت گل نی' به نویسندگی و کارگردانی امین صادقی ونمایش 'عروس آشتی' کاری از هنرمندان شهرستان مریوان و به کارگردانی مختار محمدی در این رویداد بین المللی اجرا خواهند شد.

وی افزود: نمایش 'سونامی جوراب'و 'وقت گل نی'از کارهای منتخب دهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان است که روز پنجم و ششم بهمن ماه در محوطه تئاتر شهر اجرا خواهند شد.

خسرو معین افشار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد مریوان نیز گفت: بر اساس آرای هیات داوران دهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، نمایش های 'رمز وای فای شما چنده؟' از رشت ، 'آخرین لالایی مادر' از بروجرد ، 'دیگه چیزی نموده' از تهران، 'مهاجران سینه سرخ زریبار' از تهران ، 'ژست' از کرج ، 'قوی تر' از تهران و 'مرغ همسایه غاز نیست' از تفرش نیز که جواز حضور در بخش خیابانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فجر را دریافت کردند در این جشنواره اجرا می شوند.

گفتنی است:سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از دوم بهمن ماه شروع شده است و 12 بهمن ماه به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.