شهردار شاهین شهر از بهره برداری تعداد ۲۲ طرح عمرانی,فرهنگی و خدماتی به مناسبت ۲۲ بهمن ماه با اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسین امیری گفتشاهین شهر شهری توسعه یافته و فرهنگی که بیش از ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

امیری ادامه داد حدود ۷ ماه از فعالیت شهرداری جدید می گذرد و در این زمان بنا را رفع نیاز ها و مشکلات شهر قرار دادیم و حرکتمان برنامه محور بود.

امیری افزودبودجه ی سال نود وچهار, ۱۴۸ میلیارد تومان بود که ۹۷ میلیارد تومان آن به بخش عمرانی و باقی مانده به بخش جاری اختصاص داده شده است.

وی در رابطه با مهم ترین طرح های عمرانی دهه ی فجر گفت احداث خانه فرهنگ هنر با اعتبار ۹۰۰,میلیون تومان که در دهه ی فجر کلنگ آن زده خواهد شد.احداث خانه فرهنگ دانش و خلاقیت که محلی برای تبلور جوانان خواهد بود و اعتبار ۱ میلیاردو ۲۰۰میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است .

همچنین یادمان شهدای گمنام شهر که ظرف ۵ماه گذشته به اجرا در آمده و در دهه ی فجر با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

امیری دیگرطرح های عمرانی شهر را از قراره زیر دانست و گفت : ساختمان جدید شهرداری با اعتبار ۲۹ میلیارد تومان که در اردیبهشت ۹۶به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین انتقال پساب فاضلاب شهر برای توسعه ی فضای سبز با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان , بهره برداری از پارک های محله ای سطح شهر در متراژ ۳۵۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۸میلیار ریال احداث ساختمان ایستگاه شماره ی ۴ آتش نشانی در مسکن مهر با اعتبار ۱/۵ میلیارد تومان که بیش از ۹۵, درصد آن تکمیل شده است .

وی در رابطه با دیگرطرح های عمرانی بیان کرد ساختمان اداری اتوبوس رانی با اعتبار ۱/۵ میلیاردتومان در حال اجرا میباشد مجموعه ی بهسازی, نوسازی, جدول بندی سایت اداری با اعتبار ۱میلیارد و۷۰۰میلیون تومان, پروژه ی خیابان پردیس در متراژ ۱۷۰۰۰متر مربع با اعتبار ۸۰۰میلیون تومان, فرهنگ سرای خانواده با اعتبار ۱میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان, همچنین طرح ی اقامتگاه شرق که محلی برای استقرار مسافران بوده و مرحله اول آن با اعتبار اولیه ۱/۵میلیارد تومان در حال اجرا می باشد.

امیری ادامه دادپارکینگ طبقاتی فردوسی با اعتبار ۳ میلیاردو ۴۰۰میلیون توما ن که در نیمه ی اول سال ۹۶، به بهره برداری می رسد

وی گفت : همچنین پل مکانیزه ی سه راه عطار با اعتبار ۲میلیاردو ۸۰۰, میلیون تومان که ظرف ۲ماه آینده تکمیل می شود .

وی اضافه کرد روکش آسفالت معابر که در دو ماه گذشته ۴میلیارد تومان در این رابطه هزینه نموده ایم .

افزایش ۵دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی با اعتبار ۲/۵میلیارد تومان,همچنین پروژه ی ورودی امام حسین با اعتبار ۳۰۰میلیون تومان که جدول گذاری و آسفالت آن به پایان رسیده است .

امیری همچنین از احداث مجتمع نور و مجتمع اداری, تجاری, فرهنگی, تفریحی طالقانی که هر یک با اعتبار ۵۰۰,میلیارد ریال می باشند خبر داد.

وی در رابطه با بزرگترین طرح سرمایه گذاری در شاهین شهر گفتپروژه میدان امام حسین (میدان سمبولیککه شامل مجموعه  اداری,تجاری,خدماتی بوده با اعتبار ۴۲۰میلیارد تومان در ۴مرحله که مرحله اول آن با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان احداث می شود .


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.