مدیر فرهنگ‌سرای کوثر شهرداری کرمان گفت: هر هفته کارگاه رایگان مشاوره عمومی در فرهنگسرای کوثر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ، حجت‌الاسلام رضا حسنی‌سعدی در حاشیه کارگاه مشاوره عمومی فرهنگسرای کوثر با بیان اینکه مسائل و پیچیدگی های زندگی امروز به گونه‌ای است که هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند بی‌نیاز از مشاوره است؛ ادامه داد: برگزاری مشاوره‌های فردی با حضور مشاوران متعهد، از برنامه‌های مستمر فرهنگ‌سرای کوثر شهرداری کرمان در این زمینه است.

وی با تاکید بر مشورت با افراد متعهد، متخصص و آگاه افزود: نه تنها آموزه‌های دینی، انسان را به مشورت با دیگران رهنمون می‌سازد بلکه اصول نوین روانشناسی و تربیتی امروز هم مشاوره با افراد متخصص و دلسوز را یکی از بهترین راهکارها برای برون‌رفت از بسیاری از مشکلات می‌داند.

مدیر فرهنگ‌سرای کوثر شهرداری کرمان ادامه داد: مشورت به منزله شریک شدن در عقل، دانش و تجربه دیگران است و با این روش می‌توان مسیر کوتاه‌تر و مطمئن‌تری برای رسیدن به اهداف زندگی طی کرد.

حسنی‌سعدی با تأکید بر این که ترویج فرهنگ مشاوره در بین شهروندان، کم‌اهمیت‌تر از خود مشورت کردن نیست، افزود: فرهنگ‌سرای کوثر شهرداری، برنامه‌های متعددی را با محوریت مشاوره برای شهروندان دائر کرده است.

مدیر فرهنگ‌سرای کوثر شهرداری در تشریح این برنامه‌ها خاطرنشان کرد: کارگاه مشاورة عمومی که با حضور استادان مطرح دانشگاه، سه‌شنبه هر هفته، ساعت 15:30دقیقه، برگزار می‌شود، از برنامه‌های واحد مشاوره و سلامت فرهنگ‌سرای کوثر شهرداری است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: مشاوره ، رایگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.