فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف 210 میلیون ریالی کالای قاچاق در 3 عملیات پلیسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ ولی‌الله رسولی‌راد اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با قاچاق کالاهای ممنوعه، ماموران یگان امداد شهرستان البرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین ـ تهران به یک دستگاه سواری لیفان ایکس 60 مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی ماموران از خودرو تعداد 94 ثوب شلوار کتان و 78 ثوب کاپشن پارچه‌ای قاچاق کشف و یک نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز بیان کرد: همچنین در اقدامی دیگر ماموران یگان امداد این شهرستان در عوارضی شماره 2 هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

رسولی اضافه کرد: در بازرسی این ماموران از خودرو تعداد 13 هزار و 550 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف شد که دو نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

این مسئول ادامه داد: کشف 50 چمدان قاشق و چنگال 142 تکه‌ای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در عوارضی قزوین ـ کرج و دستگیری دو نفر در این رابطه و توقیف اتوبوس از دیگر اقدامات ماموران یگان امداد شهرستان البرز در راستای مقابله با قاچاق کالاهای ممنوعه بود.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق در حدود 210 میلیون ریال ماست، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: کشف ، کالا ، قاچاق ، عملیات ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.