اراک،

تاکید بر برگزاری با شکوه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

در نشست اعضای ستاد دهه فجر استان مرکزی ضمن اعلام برنامه کمیته و ستادهای دهه فجر استان بر برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،در این نشست مقرر شد که کمیته ها برنامه های خود را با قید زمان و مکان به ستاد دهه فجر استان اعلام کنند.

رئیس ستاد دهه فجر استان مرکزی در این نشست با تاکید به برگزاری با شکوه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همزمان با 12 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن ویژه برنامه هایی تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام هاشمی نواخته شدن زنگ انقلاب، شورای اداری استان در بیت حضرت امام (ره) در خمین و گلباران حجره آن حضرت در اراک را از ویژه برنامه های این روز در استان مرکزی اعلام کرد.

وی همچنین بر حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور در 160 نقطه استان نیز برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی هم دهه فجر را فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان با ارزشها ، معیارها و دستاوردهای نظام دانست و گفت: مسئولان باید تلاش کنند تا دستاوردهای انقلاب را معرفی کنند.

حسن بیگی به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن مقدمه ای برای حضور مردم در انتخابات 7 اسفند است تا با مشارکت حداکثری باعث تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

وی از متولیان امر خواست تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کرده و با حضور با شکوه مردم توطئه های دشمن نقش بر آب شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اراک ، ستاد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.