آلمانی استقلال زیر ذره بین پرویز مظلومی

فاتون توسکی بازیکن آلمانی که برای تست به تمرینات استقلال تهران آمده است، زیر ذره بین سرمربی آبی پوشان تهرانی قرار گرفت.

آلمانی استقلال زیر ذره بین پرویز مظلومی
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تمرین آبی پوشان پایتخت امروز ساعت 15 در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد و استقلالی ها یک جلسه تمرین را در دستور کار خود قرار دادند.

فاتون توسکی بازیکن آلمانی که برای تست به تمرینات استقلال آمده بود امروز در تمرینات آبی پوشان شرکت کرد و قبل از شروع تمرین این بازیکن به اتاق مربیان استقلال رفت و توسط مدیر برنامه هایش به کادر فنی معرفی شد.

البته نظر مظلومی درباره این بازیکن این است که توسکی باید چند روز دیگر در کنار آبی پوشان تمرین کند تا شرایطش از هر لحاظ مشخص شود و به نوعی می توان گفت که آیا مورد نظر کادر فنی استقلال قرار گیرد یا خیر؟ بنابراین وضعیت توسکی و ماندن او در جمع آبی پوشان طی روزهای آینده از سوی کادرفنی مشخص خواهد شد. البته توسکی در بازی دوستانه فردا نیز قرار است مورد ارزیابی کادرفنی قرار گیرد.

فاتون توسکی نیز امروز در تمرین آبی پوشان عنوان کرد: من ایران را به این خاطر انتخاب کردم چرا که فوتبالش را دوست دارم و احساس می کنم فوتبالیست های ایرانی پیشرفته هستند.

وی همچنین درباره انتشار برخی عکس هایش عنوان کرد که تمامی آن ها ساختگی است و صحت ندارد و وی همراه با یکی از دوستانش کافی شاپی را اداره می کند.

توسکی همچنین از انگیزه بالای خود در تیم استقلال صحبت کرده و گفته که انگیزه زیادی برای موفقیت در استقلال دارد و امیدوار است بتواند بازی های خوبی را برای آبی پوشان به اجرا بگذارد.

** حضور عضو هیأت مدیره در تمرین آبی پوشان

عباس کردنوری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال امروز در تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرد تا از نزدیک نظاره گر تمرین استقلال باشد. کردنوری طی روزهای گذشته نیز در تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرده بود.

** رحمتی به بازی ذوب آهن می رسد!

همان طور که می دانیم مهدی رحمتی طی هفته های گذشته از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و نتوانست آبی پوشان را همراهی کند اما این بازیکن زیرنظر معاونت پزشکی باشگاه استقلال توانست بهبود پیدا کند و تمرینات سبک خود را در دستور کار قرار دهد. در حال حاضر رحمتی همچنان نتوانسته تمرینات سنگین را شروع کند و درحالی که تنها 8 روز دیگر تا شروع بازی حساس استقلال برابر ذوب آهن باقی ماند وی تمرینات سنگینی را انجام نمی دهد و مظلومی سرمربی آبی پوشان به شدت نگران وضعیت کاپیتان تیمش است. گفتنی است کادر پزشکی و فنی آبی پوشان در صدد هستند رحمتی را برای حضور در بازی مقابل ذوب آهن از هر لحاظ به شرایط ایده آل برسانند.

بنابراین احتمال دارد رحمتی با انجام تمرینات سنگین بتواند در بازی مقابل ذوب آهن در درون دروازه آبی پوشان قرار گیرد.

** یعقوب کریمی مصدوم نیست

یعقوب کریمی بازیکن آبی پوش پایتخت که طی هفته های گذشته دچار مصدومیت شد در حال حاضر در بهبودی کامل به سر می برد و این بازیکن تنها به دلیل تقویت عضلات خود به کلینیک باشگاه استقلال می رود تا با دستگاه های فیزیوتراپی کار کند بنابراین او می تواند در تمرینات گروهی شرکت کند و مشکلی ندارد. به طور کلی با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی کادر پزشکی، استقلالی ها بازیکن مصدومی ندارند و تمامی نفرات برای مسابقات پیش رو آماده هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، مظلومی ، توسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
از اقای مظلومی عزیز تشکر میکنم به خاطر زحماتش و از افشارزاده میخوام که فقط و فقط به فکر استقلال باشه و طلب بازیکنان رو سرموعد و به موقع واریز کنه و یاور پرویزخان باشه
آخرین اخبار