مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بارش برف و باران در اکثر محورهای استان و تردد در گردنه اسدلی فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، محمد مشتری اظهار داشت: هم اکنون بارش برف در گردنه اسدلی باعث لغزنده شدن جاده و تردد فقط با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با بیان این که بارش برف در گردنه امین الله به طور متوسط ، در محور حصار حسيني شديد و مابقي محورها نيز بارش باران برقرار است از رانندگان خواست با احتياط بیشتری رانندگی كنند.

مشتري افزود:رانندگاني كه از محورهاي كوهستاني استان عبور مي كنند حتما تجهيزات ايمني زمستان به ويژه زنجير چرخ به همراه داشته و نحوه بستن آن را نيز فرا گيرند.

مدير راهداري راه و شهرسازي خراسان شمالي گفت : هم اكنون راهداران و گشت هاي راهداري در طول راه هاي استان مشغول گشت زني و انجام عمليات راهداري زمستانه هستند .

مشتري ، همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی 141مركز مديريت راههاي كشور و یا تلفن 05832261000 مرکز مدیریت راه های استان، از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند .

انتهای پیام/ع

برچسب ها: بجنورد ، بارش ، برف ، محور ، لغزنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.