عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان گفت: طبق قانون دولت موظف است لایحه بودجه دو دوازدهمی ارائه کند.

تاکید فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت بر ارائه لایحه چند دوازدهم بودجه
عوض حیدرپور شهررضایی عضو فراکسیون اصولگرایان رهبروان ولایت در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز صبح فراکسیون متبوع خود اظهار داشت: برنامه های هفته آینده مجلس و همچنین هفته‌های بعد از انتخابات در مورد بررسی لایحه بودجه 95 و برنامه ششم در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شهررضا و سمیرم سفلی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا هر چه زودتر بعد از ارائه گزارش کمیسیون های تلفیق در صحن علنی این دو لایحه مورد تصویب قرار بگیرد.

وی با اشاره به تاخیر دولت در ارائه بودجه سال 95 نیز بیان داشت: دولت موظف است بر اساس آیین‌نامه هر زمانیکه بودجه را با تاخیر ارائه کند، لایحه بودجه دو دوازدهمی یا سه دوازدهمی را نیز به مجلس تقدیم کند .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: چنانچه لایحه بودجه سال 95 تا پایان سال تصویب نشود، دولت موظف است از سوی قانون دیوان محاسبات کشور برای آنکه مشکلی در دخل و خرج کشور برای ماه های اولیه سال جدید پیش نیاید لوایح دو دوازدهم یا سه دوازدهم را  هر چه زودتر به مجلس ارائه کند.

حیدرپور شهررضایی اذعان کرد: اخبار و مسائل داخلی کشور و همچنین مسائل منطقه ای جهان اسلام و فرا منطقه ای در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان متعهد شدند با رفع مشکلات موجود در حوزه های انتخابیه تمهیدات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، بودجه ، محاسبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار