معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به بیش از 90 گرفتار در برف در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به بیش از 90 گرفتار در برف در جاده‌های استان خبر داد.

جهانگیر پورحسین با اشاره به شروع برف و کولاک در برخی از نقاط استان از غروب روز گذشته "5 بهمن" اظهار داشت: در پی ایجاد این وضعیت نیروهای ما در جاده‌های استان مستقر شدند و به 24 خودروهای گرفتار در برف و 90 سرنشین آنها کمک کردند.

وی اضافه کرد: عمده خودروها در محورهای اورامانات از جمله روانسر، ثلاث باباجانی و روانسر و همچنین محور گیلانغرب گرفتار شده بودند.

پورحسین توضیح داد: در محور ثلاث باباجانی چند دستگاه خودرو سنگین قیچی کرده بودند که باعث انسداد جاده شده بود که با حضور پلیس راه، راهداری و هلال احمر این راه به سرعت بازگشایی شد.

وی همچنین از وقوع تصادف در محور کرمانشاه به اسلام‌آباد خبر داد که سه دستگاه خودرو با هم برخورد کرده بودند، اما تلفات جانی نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یادآوری کرد: طرح زمستانی جمعیت هلال احمر استان با حضور 2500 نیروی متخصص و امدادگر تا 25 اسفندماه ادامه دارد و در تمام این مدت نیروهای ما در محورهای مواصلاتی استان پای کار هستند.

وی افزود: 18 پایگاه در راه‌های استان فعال هستند و 15 شعبه نیز در مراکز شهرستان‌ها داریم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.