شهردار کرمانشاه رقم لايحه بودجه سال آینده شهرداری کرمانشاه را 860 میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛شهردار کرمانشاه رقم لايحه بودجه سال آینده شهرداری کرمانشاه را 860 میلیارد تومان اعلام کرد.

عبدالرضا شعبانی ضمن اظهار مطلب فوق، گفت:  این لایحه حاصل چهارماه تلاش شبانه روزی تیمی از نخبگان، اساتید دانشگاه و صاحبنظران در مباحث مالی و بودجه‌ریزی است.

وی افزود: از طریق شناسایی نیازهای واقعی حوزه شهری در حوزه‌های هفتگانه مدیریت شهری، بودجه‌ای منطقی و نزدیک به واقعیت تدوین کنیم.

شعبانی شناسایی عوامل تحقق بودجه پنج سال گذشته شهرداری کرمانشاه، استفاده از روشهای برگرفته از الگوهای تعریفی اقتصاد مقاومتی در اولویت گذاری پروژه‌های کلان و حذف منابع هدررفت پروژه‌های عمرانی در سطح پروژه‌های خرد در مناطق تابعه و ایجاد وحدت رویه جهت پرهیز از موازی و سلیقه‌کاری را از ویژگیهای مهم لایحه پیشنهادی سال 95 عنوان کرد.

شهردار کرمانشاه سهم بخش عمران و هزینه‌های جاری شهرداری در بودجه سال آینده را به ترتیب 75 و 25 درصد عنوان کرد.
وی اضافه کرد: امسال رکود ساخت و ساز سبب شده بخشی از درآمدهای شهرداری محقق نشود، اما سعی کردیم بودجه 95 بگونه‌ای منطقی و علمی تدوین شود تا بیشترین میزان تحقق را داشته باشیم.

شهردار کرمانشاه تاکید کرد: در بودجه سال 95 مهم‌ترین اولویت، اقدامات عمرانی و مباحث مرتبط با نگهداشت شهر است که سعی شده لایحه بودجه بگونه‌ای تدوین شود که زیبایی، پوشش فضای سبز و نظافت شهر حفظ و حتی المقدور هم از منظر کمی و هم کیفی ارتقاء یابد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.