استاندار اصفهان گفت: اين انتخابات چشم دشمنان را كور خواهد كرد و مي تواند يكبار ديگر وحدت و پكپارچگي مردم ايران به جهانيان نشان دهد.

به گزارش حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه شوراي اداري شهرستان كاشان ضمن اداي احترام به يكهزار و ۷۰۰ شهيد ، سه هزار و ۷۰۰ جانباز و ۱۹۰ آزاده ي سرافراز اين شهرستان، اظهارداشت: آرامش و امنيت امروز ايران به بركت خون شهدا و ايثارگران و صبر و مقاومت خانواده هاي آن ها است.

وی افزود: كاشان شهري با سابقه تجاري و صنعتي است و وجود اتاق بازرگاني در اين شهرستان نشان دهنده ي جايگاه ويژه آن در صنعت است.

استاندار اصفهان با بيان اينكه در استان اصفهان، كاشان شهري تراز اول در صنعت است، تصریح کرد: در سفر رئيس جمهور به اصفهان تشكيل كارگروه تسهيل و رفع موانع توليدي مورد تاكيدقرار گرفت و در اين كارگروه مشكلات صنعتگران و سرمايه گذاران از جمله صنعتگران كاشان بررسي مي شود.

مدير ارشد استان به سياست داخلي كشور نيز اشاره كرد و یادآور شد: در اسفندماه سال جاري انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي را در پيش داريم و رهبر معظم انقلاب و رئيس جمهور نيز تاكيد كردند كه اين انتخابات بايد با شكوه و ابهت برگزار شود.

وي افزود: اين انتخابات چشم دشمنان را كور خواهد كرد و مي تواند يكبار ديگر وحدت و پكپارچگي مردم ايران به جهانيان نشان دهد.

وی با بيان اينكه مديران و كارمندان نبايد له يا عليه نامزدهای انتخابات صحبت كنند، افزود: نبايد امكانات دولتي براي تبليغ در اختيار نامزدهای انتخابات قرار گيرد.

وي اظهار داشت: مديران دستگاه ها موظفند كه براساس قانون امكانات و پرسنل خود را در صورت نياز ستاد انتخابات در اختيار اين ستاد قرار دهند و بايد در اين راه اهتمام ويژه اي داشته باشند.

گفتني است در اين جلسه برخي از مسائل و مشكلات شهرستان كاشان مطرح و پس از بررسي، تصميمات لازم با حضور استاندار اصفهان اتخاذ شد.

در پايان اين جلسه معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي و همچنين معاون برنامه ريزي و اداري مالي فرمانداري كاشان نيز معرفي شدند

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.